Hvis jeg ikke kan komme i skole...

A. P. Møller Skolen kan sommetider blive udsat for hændelser, som gør, at der ikke eller kun delvist finder undervisning sted.

Det kan være snestorm eller storm. I de tilfælde må man som forælder selv vurdere, om det er sikkert at sende sine børn afsted til skole. Man bør lytte til nyhederne, søge information på nettet samt naturligvis læse opslag på Skoleintra fra skolen. Sommetider vil myndighederne melde klart ud for ens område, andre gange må man selv vurdere.

Der kan være problemer med transport, fx arbejdsnedlæggelse, som gør, at man lokalt ikke kan komme i skole. Her må man prøve at organisere kørsel selv. Kan man ikke det, må man kontakte lærerne direkte via Skoleintra og spørge om lektier & opgaver, som man kan lave derhjemme. I gymnasiet får man hjælp af de årsplaner og den skriftlige afleveringskalender, som alle fag i gymnasiet byder på. De kan læses på Skoleintra.

Endelig kan der opstå anden form for aflysning, fx i forbindelse med sygdom. Også her må man kontakte lærerne direkte via Skoleintra og bede om lektier og opgaver.

Skoleintra er skolens intranet, som alle brugere af skolen har adgang til.

Du kommer til din login i Skoleintra ved at klikke her.